Rogel-sukuseura Ry
Ajankohtaista -> Sukukirjan tiedoista

Sukulaiset!

Silloin tällöin kyselette, miksi tietojanne/sukulaisenne tietoja ei ole uudessa/vanhassa/tulevassa sukukirjassa. Tässä selitys: Meillä ei ole pääsyä sataa vuotta nuorempiin väestörekisteritietoihin. Tietoturvasyyt estävät viranomaisia luovuttamasta tuoreempia tietoja, joten ne eivät ole sukututkijoiden käytössä. Uusia tietoja saadaan vain ihmisiltä itseltään, jos he haluavat ne ilmoittaa. Tietonne eivät siis riipu jäsenmaksun maksamisesta/maksamattomuudesta, vain siitä, ovatko ne henkilömatrikkelin pitäjän tiedossa vai eivät.

Tietenkin omalle kohdalle sattuva virhe harmittaa. Toivomme kuitenkin ymmärrystä sukukirjaa koonneita vapaaehtoisia kohtaan.

Omat tai sukulaisensa muuttuneet/päivittyneet tiedot voi ilmoittaa Ansa Huhtalalle, jos ne haluaa tietoomme ja seuraavaan sukukirjaan.

05.02.2017, 12:42. Kommentoi

Kommentit (1)
Dale
15.10.2021, 18:26
Ei kaise ihan noin mene, tavara on toimitettu, mutta joku joka hyppii sinne tänne , eikä kirjoita kaikkea mitä toimitetaan. Ei ole mitää syytä vedota tuoreenpiin asiakirjoihin joita ei voi julkaista, jos kirjoitaisitte ne vanha ensin.

Kommentoi